Youth Shaklee Bebas Bahan Kimia Bahaya

Youth Shaklee Bebas Bahan Kimia Bahaya

YOUTH SHAKLEE BEBAS DARI BAHAN KIMIA

Youth adalah Skincare bebas dari 1500 bahan kimia. 💯 Free bahan kimia berbahaya
💯 No paraben
💯 No Propylene Glycol
💯 No Parabens
💯 No wheat (Gluten)
💯 No Benzophenone
💯 No Mercury
💯 No Mineral oil / Paraffin/ Petrolatum
💯 No Ethanolamines (MEA/DEA/TEA)
💯 No EDTA
💯 No Synthetic colours
💯 No Heavy Metal

Cuba tengok kandungan ini, ada tak dalam skincare korang. Kalau ada, sila buang jauh kerana ia boleh merosakkan sel kulit korang.

Kalau korang nak tahu kan, paraben adalah unsur yang agak bahaya untuk organ dalaman kita.

Ramai yang kata, apa kaitan pakai skincare kat luar dengan organ dalaman.

Haa, bila kita pakai skincare yang ada bahan kimia ni, dia akan meresap ke saluran darah dalam kulit kita. Bila kita pakai, lama-lama bahan kimia tadi akan bertindak dan mengacau sistem dalam badan kita.

Jangan terkejut, bila tiba-tiba buat check up macam2 penyakit timbul. Buah pinggang tahap 3, kanser dan lain2.

Jadi, buatlah pilihan yang bijak. Gunakan skincare yang bebas bahan kimia 💯 peratus tau.😘 tukarlah kepada YOUTH brand yang terjamin selamat berkesan dan semulajadi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat