PENGEDAR SHAKLEE SHAH ALAM

Pengedar Shaklee Paling Cun

Vivix Untuk Kulit

Vivix Untuk Kulit

Satu Sudu Vivix Untuk Kulit Cantik dan Awet Muda

Nak cantik tidak perlu telan bermacam-macam jenis vitamin cukuplah hanya satu sudu Vivix sehari.

Korang pasti akan dapat kulit yang menjadi idaman macam kulit artis uollss..Bukan kulit je cantik, kesihatan pun terjaga dan yang paling orang perempuan ni inginkan ialah AWET MUDA.

Awet muda ni bukanlah kita tidak akan tua. Tua itu pasti cuma dengan mengamalkan Vivix ni kita dapat melambatkan proses penuaan ni.

Tak adalah orang akan ingat kita ni umur dah 50 padahal umur baru 30.. Waduh.. mau pengsan rasanya..

Bila ambik Vivix ni umur dah setengah abad dah tapi orang tengok macam umur 30..

Sesiapa pun mahu jadi camtu kan.. bila kita berjalan dengan suami orang akan tanya ni adik ke..

Mau sentap setahun kalau orang tanya camtu..

Macam mana Vivix bertindak ke atas kulit?

Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia! Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari masalah kesihatan yang merisaukan!

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Vivix ni kita tahu kelebihannya ialah mengandungi 10 kali ganda lebih berkuasa dari resveratrol. Kuasa yang ada pada resveretrol ini mampu membuatkan anda kelihatan awet muda. Resveretrol ni adalah agen antioksidan yang sangat power! Ia berupaya menjaga sel badan dari kerosakan.

Bah, jom dapatkan Vivix segera ya

Leave a Reply

Open chat