Vivix Untuk Kencing Manis

Vivix Untuk Kencing Manis

Alhamdulillah… arini kawan kat office semlm tu bgtau dah bincang dgn adik dia, dorang nak belikan Vivix untuk mak dia.

Boleh jer cuba ikhtiar. Hopefully dpt manfaat untuk turunkan bacaan kencing manis mak dorang tu.

Bulan ade promosi. So sgt berbaloi untuk beli time promosi lah kan. Harga jatuh menjunam.

Korang nak belikan untuk mak ayah korang pon boleh dptkan harga bulan nih. Lagi-lagi yg dah memang ade kencing manis tu.

Nak order?

Whatsapp saya segera

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat