PENGEDAR SHAKLEE SHAH ALAM

Pengedar Shaklee Paling Cun

Vitamin E Shaklee

Vitamin E Shaklee

Semua orang nak share pasal kebaikan Vitamin E,
kelebihan dan manfaat pengambilan Vitamin E.
Hari-hari cerita mengenai Vitamin E Shaklee.
Best ek Vitamin E Shaklee tu???

Meh kita rikki sikit pasal VITAMIN E SHAKLEE ni..

Vitamin E Shaklee diperbuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan Vitamin E. Ia diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabungkan dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama & delta) dan ini menjadikan Vitamin E Shaklee merupakan Vitamin E yg paling lengkap dan semula jadi di pasaran.

Vitamin E Shaklee juga mengandungi 10mg selenium yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E dgn lebih baik, memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ia juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti oksidan dan melindungi retina.

KELEBIHAN & KEBAIKAN VITAMIN E

1/ Mencegah penyakit jantung
2/ Memperbaiki peredaran darah
3/ Memelihara pembekuan darah
4/ Menguatkan dinding kapilari
5/ Mengurangkan tekanan darah
6/ Meningkatkan metabolisme
7/ Merendahkan kadar kolesterol
8/ Melindungi struktur membran dari rosak
9/ Mencegah penyakit katarak
10/Meningkatkan prestasi ahli sukan
11/Mengurangkan masalah kekejangan otot
12/Mengekalkan kesihatan saraf
13/Merapatkan dan menghangatkan hubungan intim suami isteri
14/Meningkatkan pengeluaran air mani dikalangan lelaki
15/Membantu dlm pengeluaran kuantiti sperma yg berkualiti
16/Membantu dalam masalah kesuburan
17/Mengurangkan risiko kanser prostat
18/Melambatkan penuaan
19/Membantu menjaga kualiti sel kulit
20/Membantu menghilangkan parut, jerawat, jeragat & tompok hitam
21/Membantu mengekalkan kesihatan kulit & rambut
22/Mencegah anemia
23/Memperlahankan perkembangan penyakit Alzheimer
24/Menghalang masalah keguguran bayi dlm kandungan
25/Mengekalkan struktur paru-paru, hati & sel darah merah
26/Membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual

Korang tau tak???

Khasiat 1 kg benih gandum , 500ml minyak safflower , 8 kg bayam , 500g badam = 1 kapsul VITAMIN E SHAKLEE (400IU vitamin E semulajadi)

Dan 1 kapsul tu dah cukup sebagai supplemen harian kita.

Larat ke nak telan 8kg bayam hari-hari?? Badam lagi. Campur lak benih gandum. Takkan nak telan benda yang sama jer hari-hari?? Kompom muak uolls. Kita ni bukan popaye. Ye dak??

Dah tu nape perlu susahkan diri lagi?? Telan jer sebiji Vitamin E Shaklee sebelum tidur. Terbaik korang boleh dapat manfaat darinya.

Macam mana nak dapatkan supplemen HEBAT ini?? Sekarang; dgn Shaklee amat mudah. Segalanya dihujung jari anda.

Leave a Reply

Open chat