PENGEDAR SHAKLEE SHAH ALAM

Pengedar Shaklee Paling Cun

Tak Jadi Merokok

Tak Jadi Merokok

Meh baca
Bagaimana Vivix Boleh Hilangkan Ketagihan Merokok?

Vivix ini merupakan salah satu ikhtiar bagi perokok tegar untuk berhenti merokok.
Tapi bagaimana Vivix yang mengandungi resveratrol 10 kali lebih tinggi ini dapat membantu?

🍇1~ Vivix membantu men-detox-kan nikotin dari dalam darah, organ, otak, dan sebagainya. Bila nikotin dah tiada, rasa ketagih badan kita nak nikotin pun hilang.

🍇2~ Orang merokok merasakan satu ‘feeling’ bila dia hisap rokok. Sebab tu lah apabila dia berhenti menghisap rokok, otak dia rasa lain macam je dan terus memanggil-manggil untuk dia hisap rokok balik bagi mendapatkan semula ‘feeling’ tu. Vivix boleh memberikan ‘feeling’ tu, jadi bila dia minum Vivix, dia tak rasa terpanggil nak merokok.

🍇3~ Vivix mengurangkan simptom withdrawal bila berhenti merokok. Simptom withdarawal ni teruk-teruk juga, sebab tu ramai orang yang berhenti merokok secara tiba-tiba, dia kena macam-macam penyakit. Senang cakap, badan ‘terkejut’ dengan keadaan yang dia tak biasa (takde sumber nikotin). Insya-Allah dengan Vivix boleh redakan kejutan tu.

Suami awak merokok? Hadiahkan kepada beliau…. MEROKOK TIADA KEBAIKAN
DapatkanCara makan yang betul?

Leave a Reply

Open chat