Shaklee Untuk Tenaga

Shaklee Untuk Tenaga

Dah nk dekat puasa nie kan. Mesti ramai yg membayangkan letihnya la badan nnt. Tapi mcm2 benda nk buat. Lagi2 kalau kita berniaga mmg kena kena speed maximum la nk siapkan order pelanggan.

Bila meningkat usia tenaga pun makin merosot. Rasa letih je tak kira masa..
Cuba kita tengok anak2 kita
Mana depa tau rasa letih mana tau nak rehat Kecuali waktu tidur je.

Sel tenaga mereka belum tercemar, tak merosot macam kita. Bagaimana kita nak baiki sel tenaga itu adalah dengan mengambil Vitamin Untuk Tenaga Shaklee untuk memberi makan pada sel tenaga kita yang semakin kita abaikan akibat dok ambil pemakanan yang tidak sihat.

5 Vitamin shaklee untuk tenaga dan manfaatnya.

Vita Lea
Adalah multivitamin yang mengandungi kronium bagi mengaktifkan penghasilan insulin supaya dan mengunakkan kalorisebagai sumber tenaga.

COQTroll
Adalah coq enzyme yang sangat baik untuk tenaga jantung. Mengurangkan mengah, Mengantuk, letih dan masalah kardiovaskularjuga kesihatan jantung.

Peformance Drink
Minuman Isotonic yang meningkatkan kestabilan tenaga otot dan bendalir untuk mengelakkan dihidrasi. Sesuai untuk anda yang outdoor dan bersukan

Bcomplex
Menukar makanan kepada tenaga dan mengalakkan metabolisim yang sihat agar semua kalori yang kita makan bertkar sebagai tenaga. Menjadikan anda lebih focus , tidak mengantuk & anti-stress. Sesuai untuk anda yang sibuk dan stress

ESP
Soy Protin yang mengawal paras gula supaya lebih stabil danmemberikan anda tenaga berpajangan dan rasa kenyang. Meningkatkan metabolisim dengan membina otot-otot dari di selaputi lemak tidak sihat.

Sesuai untuk anda yang sibuk.
Anda yang mana ?

Tak pasti, Hubungi saya segera untuk cadangan Vitamin Tenaga Shaklee yang sesuai dengan anda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat