Shaklee Cream

Shaklee Cream

Herbal Blend Multipurpose Cream Shaklee, Herbal Blend Cream Shaklee kini kembali

Kalau korang nak tahu, Cream ni adalah cream kulit yang serbaguna yang boleh dipakai pada kulit sesiapa sahaja. Bayi sangat disyorkan guna cream kulit serbaguna ni bagi mengatasi masalah eczema, gigitan nyamuk, ruam-ruam dan sebagainya.

Sis suka sgt guna cream ni untuk buat2 sapu pada luka-luka kecik atau kena gigit nyamuk. Pastu kan cream kulit ini dingin berangin je dan menenangkan.

Semua ahli keluarga boleh gunakan cream ni sbab cream ni tidak ada sebarang bahan kimia, selamat dan berkesan.

Yg paling penting Herbal Blend Multipurpose Cream ni tak berminyak dan tak melekit tau. Herbal blend juga telah diuji secara klinikal di mana cream ini dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.

Dan banyak lagi kebaikan Herbal Blend Multipurpose Cream ini antaranya:

1. Ruam,
2. Luka kecil ,
3. Calar,
4. Demam (sapu keseluruh badan suhu akan turun),
5. Eczema,
6. Masalah kulit Gatal
7. Menghilangkan Parut
8. Melembutkan Kulit Yang Kasar
9. Elokkan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.
10. Baik untuk demam campak. Menghilangkan kesan atau tanda demam campak.
11. Memecahkan Lemak / Pembuangan Angin Dengan Cara Urutan Terutama Pada Bahagian Perut
12. Losyen Kegunaan Harian
13. Menghilangkan parut, termasuk campak dan chiken pox

Kena cuba dulu! Korang pun akan jatuh cinta pada cream kulit ini seperti mama dan ramai lagi pengguna Herbal Blend Multipurpose Cream ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat