Rahsia Kulit Cantik Dengan Shaklee

Rahsia Kulit Cantik Dengan Shaklee

KAU BUKAN TAK CANTIK TAPI BELUM MAKAN SHAKLEE JE

Dulu Ainul pun tak percaya pasal makan supplement ni. makan buah sayur udah la. tapi kan bertahun makan sayur buah muka idok cantik juga. parut jerawat, kulit kering kusam juga.

Cemburu dengan mak sendiri yang cantik maintain cantik walaupun ada anak 7

Rupanya rahsia mak suka makan ulam dan makan supplement dari muda.

So Ainul start konsistent makan. kena makan lama baru nampak kesan.

Nampak beza kulit dulu dan sekarang. parut lama dah makin hilang. tona kulit makin sekata.

Baru Ainul percaya cukup NUTRISI kulit akan cantik. Cantik Sihatkan yang dalam dulu.luar akan cantik sihat.

tapi ramai kita termasuk Ainul, suka nak tepek macam macam .kita nak jaga yang luar je. hasilnya tak secantik sesihat kalau jaga dari dalam.

Set Kulit Cantik Shaklee

1) ESP
-Membaikpulih sel yang rosak dan bina sel baru
-Membantu pemulihan luka dan mengurangkan parut
-Awet muda – asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ dan lain-lain, pengambilan yang kerap kunci kepada awet muda
-Merangsang pembentukan semula kulit dan otot
-Mengurangkan kedutan dan agen anti-penuaan
-Mengembalikan keserian kulit dan kepejalan otot
-Mengurangkan kesan parut
-mengurangkan jeragat, garis halus dan kedutan

2) Sustained release Vitamin C
-Kunci kepada pengeluaran kolagen- protein yang membantu perkembangan sel dan salur darah dan menjadikan kulit kuat dan lebih firm
-Membantu kulit pulihkan kecederaannya sendiri
-Antioksida yang melambatkan kerosakan kulit oleh radikal bebas-radikal bebas merupakan molekul tidak stabil yang merosakkan kolagen dan menyebabkan kulit kering, garis halus dan kedutan
-Kurangkan kerosakan kulit yang disebabkan oleh matahari
-Menghalang otot menjadi lembik
-Menyekat pembentukan pigmen yang menjadi punca utama jeragat
-Kurangkan kemerahan pada jerawat
pengambilan vitamin C setiap hari
-Menjadikan kulit sihat dan lembut.

3) Vitamin E
-Anti- oksida yang kuat mengurangkan kerosakan disebabkan oleh radikal bebas
-Melambatkan proses penuaan
-Mengurangkan kedutan dan garis halus
-Membantu pudarkan parut dan jerawat
-Melambatkan pembentukan melanin- pigmen kulit yang menyebabkan jeragat

Leave a Reply

Open chat