Pengedar Shaklee Shah Alam

Pengedar Shaklee Paling Cun

Minum Vivix Shaklee

Minum Vivix Shaklee

Cara Makan Vivix Shaklee | Review Pengguna Untuk Penghidap Diabetis Stroke Dan Sakit Jantung.

Kali ini kita kongsi dengan kawan kawan cara untuk makan vivix shaklee supaya kesannya terbaik. Terutama untuk kawan kawan yang belikan vivix untuk mak ayah yang tak berapa sihat tu.Ada juga yang beli untuk kesuburan suami isteri, supaya mudah dapat anak.

Tahukah anda, 2.6 juta rakyat Malaysia menghidap diabetis atau kencing manis dan angka ini meningkat setiap tahun. Lebih mengejutkan kita adalah juara di rantau ini.Erkk,, ini bukan sesuatu untuk dibanggakan. Menjadi tempat pertama untuk penghidap diabetis di Asia tenggara. Memang serius dan membimbangkan.

1. Ketahui Cara Makan Vivix Shaklee Yang Betul.
2. Siapa Yang Sesuai Makan (Pesakit diabetis, stroke etc)
3. Siapa Yang Tak Sesuai Makan

Sebaik baik ubat adalah gaya hidup sihat. Sakit kronik ni datang bila kita tak jaga makan. Makan banyak fast food.
Bila berat badan dan BMI dah tak terkawal, risiko untuk dapat penyakit tu pun meningkat.

Bagi kawan kawan yang ada ahli keluarga menghidap penyakit kronik seperti sakit jantung, Diebetis, stoke dan angin ahmar,
peluang masih ada.Ramai yang dah cuba makan vivix dan kini kembali bertenaga

Cara Pengambilan Vivix Shaklee.

Nak makan senang je. Kawan kawan simpan vivix dalam peti sejuk bahagian chiller untuk jaga khasiatnya.
Rasa dia sedap. Ala ala ribena sikit.
Oklah. Makan ikut sukatan tau.Jangan letak dalam freezer pulak ya.
Ikut langkah langkah ni
Goncang botol sebelum minum supaya jus vivix rata
Makan satu sudu teh / kecil setiap hari.
Ambil vivix selepas makan ya.Senangkan.

Siapa Yang Sesuai Makan Vivix Shaklee?
Secara umumnya semua orang yang nak jaga kesihatan boleh makan vivix. Dibawah ni adalah golongan yang sangat sesuai makan.

# Nak awet muda dan maintain ayu
# Anda yang suka menjaga kesihatan
# Pesakit diabetis atau kencing manis
# Penghidap sakit jantung
# Saudara mara yang terkena serangan stroke / angin ahmarMenghidap kanser / barah
# Ada masalah kesuburan. Terutama bagi lelaki. Makan set kesuburan lelaki shaklee.
# Ada masalah sakit sendi

Pesakit SLE dan Autoimmune
Siapa Yang Tak Sesuai Makan Vivix Shaklee?
Ada juga yang tak digalakkan makan vivix Shaklee ni. Siapa ya?

1. Ibu mengandung. Vivix memang elok untuk kesuburan. Tapi lepas sah hamil je terus berhenti makan. Sifat antioksidannya boleh sebabkan keguguran
2. Ibu menyusu. Rasa vivix akan mengubah rasa susu ibu. Anak anda akan hilang selera minum susu anda. Jadi hati hati ya.
3. Mereka dibawah usia 18 tahun. Jangan bagi anak2 anda minum ya
4. Ibu sedang berpantang. Lebih sesuai makan set pantang shaklee lengkap dengan zat dan khasiat.
Lepas selesai tanggungjawab menyusukan anak selama 2 tahun, bolehlah makan.

Macam mana pula kalau dah beli vivix shaklee tapi disahkan mengandung. Siapa nak habiskan?Membazir kan kalau tak makan. Harga dia boleh tahan.Suami anda merokok?
Ini lah masanya anda nak bantu suami.

Vivix shaklee sangat bagus untuk berhenti merokok

Jika kawan kawan sudah lama berkahwin tapi masih belum bepeluang menimang cahaya mata, hadiahkan vivix untuk suami anda.Sebabnya..

Set kesuburan untuk lelaki shaklee yang terbaik adalah vivix. Dah lah memaksa suami berhenti merokok tanpa mereka sedari.Badan jadi lebih cergas bertenaga pula tu.Sekarang pun ramai perempuan yang hisap rokok kan. Elok makan vivix untuk kesuburan dan mengelak dari mandul.Wanita elok makan vivix shaklee untuk kelihatan awet muda tau.

Leave a Reply

Open chat