PENGEDAR SHAKLEE SHAH ALAM

Pengedar Shaklee Paling Cun

Luka Berkhatan Cepat Sembuh Dengan Set Berkhatan Shaklee

Luka Berkhatan Cepat Sembuh Dengan Set Berkhatan Shaklee

Cuti sekolah ni banyak plak lalu kt newsfeed kawan2 yg anaknya bakal atau tgh berkhatan

Tak banyak, sedikit mesti ada kerisauan timbul di hati Mak Ayah memikirkan keadaan anak, nak-nak pulak kena berpantang makan persis ibu bersalin..kalau boleh nak lah luka berkhatan anak tu cepat sembuh kan!

Berkhatan akan ada sedikit pembedahan kecil akan dijalankan bergantung pada cara Berkhatan, almaklum lah sekarang kan dah banyak pilihan cara berkhatan..apa pun caranya, penjagaan tempat luka perlu dijaga dengan rapi.

Tempat luka mesti sentiasa kering dan juga bersih bagi menggelakkan sebarang jangkitan kuman.

Selain dari pemakaian yang sesuai untuk menggelakkan sentuhan pada luka, pemakanan yang menyebabkan kegatalan dan keradangan juga perlu dielakkan bagi mempercepatkan lagi proses penyembuhan..

Berkhatan ni kena pantang makan sama juga mcm pantang bersalin, kalau xpantang boleh bengkak atau gatal2. Mak2 yg biasanya yg risau lebih. Budak2 kan susah nak pantang2 mkn ni tambah2 klw ada anak yg picky eater, makan memilih nak mkn makanan favourite dia je.

Mujur ada set berkhatan Shaklee.

 

 

1. Chewable Vita-C

Fungsi vitamin C bertindak melawan jangkitan dan tingkatkan sistem imun dan mempercepatkan penyembuhan luka

2. Mealshakes

1 sajian Mealshake membekalkan khasiat yg mengandungi 19 jenis vitamin dan mineral, 9 jenis asid amino perlu, tinggi serat dan kalsium. Mealshakes mengenyangkan dan memberikan tenaga.

 

3. OmegaGuard

Minyak ikan yg tinggi dgn DHA dan EPA mmg sgt diperlukan oleh kanak2 yg sedang membesar. Dlm masa sama Omega juga mengelakkan keradangan. elak bengkak

Dengan set berkhatan ni mak2 pun dah xgusar lagi. Luka berkhatan anak cepat sembuh dan anak pun tetap bertenaga dan mendapat nutrisi harian walaupun berpantang.

 

 

 

 

 

Nak Order Set Berkhatan

Dapatkan set berkhatan dari saya: www.wasap.my/60133612717
#projekDDS

Leave a Reply

Open chat