Kenapa Kena Detox Shaklee ?

Kenapa Kena Detox Shaklee ?

Kenapa kita perlu DETOX?

DETOX ni hanya untuk yang nak kurus je ? Kalau dah kurus tak perlu detoxlah kan ?

DETOX ni nak bersihkan usus saja ? Kalau hari hari dah berak tak perlulah bersihkan ususkan ?

DETOX hanya untuk usus? alamak hari hari minum air buang air besar tak bersihke ?

DETOX untuk kulit ? Kulit penuh jerawat dan cuba macam-macam produk dari harga puluhan sampai ratusan langsung tak berkesan, mesti rugi menyesal beli produk mahal, cakap tak berkesan. Memang produk tipu ke, ke badan kita penuh TOKSIN ?

DETOX sebab stress ? memang sangat stress, dulu kerja stress, buat business di rumah pun lagilah stress ? ke sebab badan tak sihat ?

Jadi sebenarnya badan kita penuh TOKSIN, bertoksik, sebab itu kita dapat masalah masalah yang teruk. Paling teruk badan jadi stress, jadi gemuk, jadi tak sihat, silap silap boleh dapat KANSER.

Jadi ainul nak ajak korang semua join program DETOX bersama ainul, terbukti berkesan dengan cara kami, yang dibimbing oleh pakar pakar

jom join SEKRANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *