Harga Shaklee

Harga Shaklee

” Saya tak kisah harga berapa kak janji cepat sembuh “

Teringat pm saya dengan adik cantik ni.

Luka pembedahan bisul yang dah lama tapi masih berdarah. Sakit pedih.. Oii sapa tahan weii

Nak cepat luka sembuh ambil VIVIX. Paling TERBAIK

Vivix ni MAHAL la…

Saya dulu pun ada perasaan tu. Sehingga la ALLAH uji dengan luka bersalin lambat sembuh. Sampai nak jalan, nak duduk pun sakit. Pedih nya ya ALLAH. Nak duduk pun nangis kat husband. Takkan ko nak berdiri je.

Masa tu takde dah nak fikir mahal ke murah.. janji AKU NAK SEMBUH.. tak tahan weiii.

Beli VIVIX. zass 3 hari lega uolss

Masa sakit tu korang rasa mahal tu penting ke? Masa tu mesti akan terfikir aku nak sembuh, aku nak sihat.. Kalau masih dok fikir mahal..mahal mahal.. takpe lah tunggu , tahan je la sakit tu

Korang pernah terfikir tak kenapa kete BMW lebih mahal dari kancil ? Sama je kan kete. Janji berjalan sudah..

Dan ofcos la jauh beza. Dari segi enjin nya, tahan keselamatannya, ketahanannya.. Kancil kalau bawa 200km/j rasa nak melayang je kan.. Kalau bawa BMW rasa macam tak bergegar .. kenapa? kata kete sama je..

kalau kita p pasaraya.. kenapa sayur organic lebih mahal dari sayur biasa?

Sayur organic dijaga, ditatang bak permata. Tiada racun, tiada gmo. Orang yang tanam sabar, belai dia baik baik. Tunggu dia membesar dan petik bila tiba masanya

Sayur biasa kena racun serangga, dicampak je masuk dalam lori.. Janji boleh dijual dengan harga murah

Begitu la juga dengan bahan bahan dalam vivix ni. Ditanam, dijaga dengan teliti. Shaklee ada pakar botani yang akan pastikan setiap tanaman untuk hasilkan vivix mencapai speksifikasi nya. Shaklee sangat menjaga kualiti. Kalau tak capai berat, panjang yang Shaklee tetapkan mereka akan reject. Sangat menjaga kualiti.

Zaman sekarang orang ramai memilih kualiti berbanding harga. Harga mahal tapi kualiti bagus, ada kesan yang bagus.. berbaloi beli.

Jangan asal murah ajee. akhirnya merana diri. Product yang kita rasa untuk kesihatan tapi lagi buat kita sakit tanpa sedar.

Vivix tak semahal nilai kesihatan kita. Jantung hati paru paru buah pinggang takde spare part. Jadi ianya sangat MAHAL. Lagi mahal dari harga vivix kan

Harga vivix tak sampai RM1k punnnn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat