Collagen Powder Shaklee

Collagen Powder Shaklee

Saya nak share pasal Collagen Powder Shaklee yang jadi kegilaan ramai ni.

Collagen Powder Shaklee ni antara collagen yang terbaik sebab dia diperbuat daripada sisik ikan merah laut dalam yang tahan sampai kedalaman 5000m di dasar laut.

Maksudnya bila kita consume, Collagen Powder Shakle ni akan tahan lebih lama dalam badan untuk penyerapan terbaik.

Collagen Powder Shaklee ni bantu rangsang pembentukan kolagen pada kulit dan memenuhi ruang-ruang kosong dekat lapisan kulit.

Bila makin tua, makin banyak ruang-ruang kosong. Jadi kalau dibiarkan macam tu je, tu yang kulit mula berkedut dan mula kendur.

Tu sebabnya kita kena consume makanan yang sumber Protein dia tinggi.

10 sebab kenapa kolagen ni sangat best untuk dimakan:

• Bina otot dan tulang yang kuat dan sihat serta sokong baik pulih tisu
• Bantu tingkatkan fleksibeliti
• Bantu tegang dan anjalkan kulit
• Untuk kulit bersinar dan berkilat
• Bantu sendi lebih sihat dan kuat
• Bantu sistem penghadaman lebih baik
• Bantu kurangkan selulit
• Bantu kuatkan gigi dan kuku
• Bantu tingkatkan metabolisma dalam badan
• Untuk tidur yang lebih lena dan nyenyak

Sebenarnya ada lagi tau khasiat Collagen Powder Shaklee ni.

• Memelihara kelembapan kulit
• Mengecutkan jerawat
• Menghilangkan jeragat
• Mengatasi masalah keguguran rambut
• Menguatkan akar rambut
• Membantu pertumbuhan rambut baru
• Membantu hati dalam proses detoksifikasi
• Memelihara kelenturan sendi
• Mengatasi masalah sukar tidur
• Memulihkan penyakit saraf dengan membina semula lapisan protein pada saraf

Banyak betul lah kelebihan Collagen Powder Shaklee, bukan setakat untuk kulit je rupanya.

Dah lah dapat kulit cantik. Badan pun sihat. Best kan?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat