Pengedar Shaklee Shah Alam

Pengedar Shaklee Paling Cun

Cara Rawat Jerawat Nanah Dengan Shaklee

Cara Rawat Jerawat Nanah Dengan Shaklee

JERAWAT BATU ? JERAWAT NANAH ? JERAWAT PASIR ?

Masalah jerawat dengan perempuan memang tak boleh berpisah kan . siapa kat sini tak pernah alami masalah jerawat ?
Mostly semua orang pernah mengalami masalah jerawat kan .

Korang tahu tak punca utama jerawat tumbuh ?
PORI YANG TERBUKA adalah salah satu faktor utama yang menyebabkan jerawat tumbuh . Segala debu kuman semua akan diserap . Haa , sebabb tu jerawat cepat naikkk .

Cara mudah nak tutup segala pores ni adalah dengan penggunaan toner .
Tapi itu tak cukup tau . Korang wajib consume supplement jugak tau .
Kita perlu rawat dari dalaman jugak tau . Bila dalaman dah cantik sihat , automatik kulit luaran jugak akan cantik .
Antara cadangan yang sesuai untuk atasi masalah jerawat ni adalah

🌸 VITA C SHAKLEE
– Vita C ni bertindak sebagai natural collagen booster dan boleh mengecilkan pori yang terbuka . Selain itu , Vita c ni jugak boleh mengawal dan mengecutkan jerawat .

🌸 ALFAFA COMPLEX
– Alfafa ni berfungsi untuk detox segala kekotoran yang ad dalam badan dan mengurangkan masalah kulit berminyak . Kulit yang berminyak boleh menyebabkan pembentukkan jerawat .

So , both supplement sangat penting untuk masalah kulit berjerawat anda .

Leave a Reply

Open chat