Cara Hilangkan Kulit Gatal Shaklee

Cara Hilangkan Kulit Gatal Shaklee

Macam macam cara yang saya pernah dengar nak hilangkan gatal gatal kulit, penyakit gatal, dan macam macam gatal lagi, tapi kalau gatal nak kahwin lagi , itu belum tahu ubatnya, tapi senang je nak perbetulkan. Oklah, untuk itu, saya nak share sikit pengakuan seorang pengguna Shaklee yang berjaya kurangkan gatal kulit . hoo katanya guna Alfalfa Complex dan GLA Complex. Hoo memang best tuh . Jom kita baca kisahnya di bawah

Cerita Gatal Gatal
x silap…awl2 bulan 10 aritu beli,..guna sbb kulit gatal2…dan melcet sbb asik tgaru2..eh kt kaki de kurap..mak ckp,, darah ko kotor tu..,aduh..tergaru2..dah mcm haper ntah…kikikiki..asik la up status tnye ubat cuci drah cmne…Dan sye pun cuba la 2 produk ni dh niat drah x kotor ..kurap hilang n x gatal2 lg da,..tu je niat nye…Tp nk tahu pe kesan dr amalan sye ni???
jerawat susah nak kuar…
badan makin bertenaga
eh da sebulan x jump kuarga..smlm jump dieorg ckp da nmpk kurus cikit????kiki bangga jap
bile peyed..darah x berketul mcm dulu…cair n lancar je..xde lg senggugut yg terlampau tu(sye ada endrometriosis)
kurap makin kering(boleh tengok kurap kat kaki saya tu)
kegatalan yg terlampau lgsung xde da
dan pmbuangan najis pun lancar je..(sya ada buasir da hampir 3 taun kesan opration yg mula2 dulu)
Dan kesan yg paling best….berbaloi2 sye beli dgn harga tu sbb smpai skrang masih ada lg walaupun sye makan tetap ikut sukatan…acaner tuh????

Ni saya sndri yg cuba..sbb x tahan tagru2 mlecet n pedih..sya x beli byk2…cuma gla complex & alfalfa je….see!!! niat yg 1..tp kesan yg mnyeluruh.

Manfaat Alfalfa Complex Shaklee
Penawar keputihan
Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
Resdung
Allergi
Melegakan sakit sendi dan belakang.
Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint)
Memberi kelegaan semasa haid.
Merawat arthitis
Bagus untuk elergi dan ekzema
Merawat asma
Mencuci usus bagi membuang toksik
Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan
Jangkitan dalam buah pinggang
Meneutralkan asid dalam badan
Merawat masalah keputihan pada wanita
Menganjalkan payudara bagi wanita.
Bertindak sebagai kacip fatimah bagi para isteri.
Memulihkan urat selepas bersalin
Membantu merawat bahagian intim wanita.
Meningkat stamina bagi persediaan hubungan suami isteri
Melegakan sembelit

Kelebihan GLA Complex
Mengawal Selia Estrogen dan Testosteron
Melambatkan Menopaus
Pelangsingan Berat Badan
Baiki Tekstur Rambut
Menentang kanser
Memperbaiki Prstatomegaly
Memperbaiki inflamasi kulit
Menghalang komplikasi diabetes
Mengawal tekanan darah tinggi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat