PENGEDAR SHAKLEE SHAH ALAM

Pengedar Shaklee Paling Cun

Bagaimana Vivix Bantu Baiki Migrain ?

Bagaimana Vivix Bantu Baiki Migrain ?

Jika migrain, itu bermakna sel kat kepala ada masalah. Migrain ni ada banyak faktor. Stress pun boleh jadi migrain. Keturunan pun boleh jadi.

Selain dari kita kawal stress, kita juga perlu baiki sel bahagian kepala dan leher kita agar migrain kita terkawal. Kerana lama lama ia akan lead kepada penyakit lain andai tidak dibaik pulih.

Bagaimana bahan dalam #Vivix ni membantu dalam baiki migrain?

Macam ni tau, Resveratrol dan Polifenol ni baiki sehingga ke sel. Dalam kepala kita ada saluran darah kan. Jika ia sakit, bermakna ia ada masalah di situ.

Vivix bantu baiki satu per satu sel di salur darah itu. Ia melancarkan peredaran darah. Bila macam tu, migrain akan semakin reda hari ke hari secara semulajadi, tanpa perlukan ubat.

Kerana sel saluran darah tu dah diperbaiki. Umpamanya kereta ada masalah dan perlu di overhall. Kita gi bengkel dan tukar viper je. Mana boleh jadi elok kereta tu kan.

Kita kena tukar enjin dia. Asas kepada kereta adalah enjin. Begitu juga badan kita. Sel adalah asas badan kita.

Bila sel salur darah elok, tisu salur darah itu akan elok, aliran salur darah yang mengalir ke kepala pun akan elok, yang seterusnya buat kita sihat dan bebas dari migrain.

Kerana kita dah baiki root cause. Iaitu sel.

Nak cuba Vivix? Jom!

Leave a Reply

Open chat