7 Manfaat Utama ESP Shaklee

7 Manfaat Utama ESP Shaklee

Ketahui Kebaikan ESP Shaklee Yang Pasti Buat Anda Teruja.

Biasanya orang yang beli ESP, mereka tak tahu pun apa sebenarnya kelebihan ESP Shaklee ni. Dengar kawan makan, dia pun nak makan sama. Kawan beli dan kata best, dia beli tapi tak rasa best pun…hihi…

Jadi, apa kata sebelum beli ESP cuba risik-risik dulu apa sebenarnya benda yang disebut dengan ESP nih!
Tak kenal Maka Tak Cinta. Betul tak?
So takde lah kes kata ESP ni tak jadi kaa..ESP tak best ka..Testimoni tipu lah… haiiii.. macam-macam.

Manfaat Utama ESP Shaklee:

1. Awet Muda
Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

2. Baik untuk Hormon
Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

3. Baik untuk Prostat
Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaanya mengekang pertumbuhan dan perebakan del kanser. Ia memusnahkan radikal bebas didalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser.
Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

4. Meremajakan Kulit
Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

5. Pembekal Tenaga
Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.

6. Membaiki Pigmentasi
Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

7. Membaiki Memori
Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

Sebenarnya banyak lagi kelebihan dan kebaikan ESP Shaklee ni…nak tahu lagi korang kena cuba la.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat