Pengedar Shaklee Shah Alam

Pengedar Shaklee Paling Cun

5 Alasan Tak Makan Shaklee

5 Alasan Tak Makan Shaklee

1) Saya tak perlu vitamin sbb dah sihat.
Mmang org yg sakit dan meninggal tkejut tu sihat pun sblm ni.

2) Sya dah mkn makanan seimbang setiap hari.
Mkn byk tp miskin zat kritikal utk mcegah penyakit kronik..contoh kite susah dpt 1200 mg calcium magnesium setiap hr dlm diet harian..apatah lg vit c dan vit E..omega lg xde sbb kite tak amalkn ikan persiran sejuk klu ada pun mahal sgt.
‘We are overfed but under nourished”

3) Sya selalu je jogging dan gi gym.
Byk kes mereka yg kuat exercise mati mgejut sbb tsumbat saluran jantung..exercise baik tp kesihatan jantung dan saluran wajib di jga dgn pemakanan yg sesuai di samping gaya hidup lain spt kawal stress dan cukup rehat serta tidak merokok.Exercise saja tak cukup.

4) Sya lebih percayakn nasihat doktor dan perlukn saranan mereka sblm amik supplement.
Shaklee di asaskn oleh seorang doktor dan barangan di uji oleh sains serta slmt ke atas manusia sejak 1956.
Shaklee adalah kompliment pd rawatan yakni mbantu rawatan atau proses pemulihan yg selamat tanpa dadah.
“Doktors treat illness..we are interested in building health” peranan yg komplimentari.
Sblm sakit kite wajib cegah..kite ubah dari budget sick-care(treatments) kpd health-care(pencegahan).

5. Sya tak yakin dgn supplements..anda perlu bca Nape supplements..ada 7 sebab utama hari ni manusia perlu supplemets..ia bkn lg pilihan..bca buku Dr Bruce Miller ” Supplements no longer an option”

Pastikan anda pilih syarikat yg dah lme tbukti slmt sejak 65 thn.
” Changing brands change yr life”
Sebenar ayahanda nk tulis nape tok2 kite meninggal umur 80-100 thn..ayahanda tgk apa yg depa mkn..terlalu simple dan sedikit..byk mkn ulam asli tanam sendiri..
Mereka sihat hingga ke hari tua.

Hari ni kite mkn byk..nk sedap setiap hr dan selalu overfeed..terlebih mkn..inilah punca kpd kematian pra matang akibat stroke,heart attack dan komplikasi jantung.
Kajian klinikal ke atas 2000 org pesakit di China di bri 400 iu vit E selama 2 thn..

Keputusan: Risiko serangan stroke menurun 75%..adakah kite dpt cukup anti oxidan setiap hari? Bape bj vit C,caratomax dan zinc yg kita amalkn? Adakah kite konsisten dgn vivix dan res V?
Tepuk dada tanya iman.
Slmt bhujung minggu dgn yg tsy

Leave a Reply

Open chat